Labels

DAPATKAN BIMBINGAN DAN KONSULTASI DARIPADA SAYA

Nama:
Nombor Telefon :
Email :
Email Facebook:
Pekerjaan :
Tempat Tinggal :
Bantuan Yang Anda Perlukan : Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Membina Otot
Tambah Tenaga
Darah Tinggi
Kencing Manis
Gout
Senggugut
Masalah Kulit
Pendapatan Sampingan

This contact form was created by Freedback.

Wednesday 28 November 2012

Are You The Biggest Loser?

Bismillah.

Assalamualaikum. Haaa, sila jawab soalan ni. Are you the biggest loser? Apa benda la yang saya dok tanya ni kan. Kalau korang nak tahu sebenarnya kami tengah cari sesiapa yang turun berat paling banyak. Alaaa, macam program realiti The Biggest Loser tu. Pernah tengok?


Konsep dia lebih kurang sama je. Sesiapa yang turun paling banyak berat, dia dikira berjaya dan jadi juara. Cuma nak lebih adil, peratusan penurunan berat badan di ambil kira. Maksudnya, berapa peratus perubahan berat peserta bermula dengan berat asal dia mulakan program. Nak tahu macam mana pengiraan boleh tanya saya. =)


WOW!!! Hadiah wang tunai RM 1,000 untuk pemenang tempat pertama. Dah la turun berat, jadi lebih sihat dan dapat pulak hadiah wang tunai. Lumayan kan?


Yang atas ni pemenang tempat pertama WLC NutriWalk Wangsa Maju Round 1, Din (baju rimau belang). Din ni peserta saya a.k.a housemate saya. Kiranya saya coach dia la. Tengok muka hepi je menang RM1,000. =)

Jika anda berminat nak sertai boleh cepat-cepat hubungi saya. Penyertaan adalah terhad.

Contact me to become The Biggest Loser :
Aiman 
013-4668993

0 comments:

Post a Comment